Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Τhis Dusty's gonne to heaven

Η Dusty , ήταν απ'τα καλύτερα πράγματα που έχουν συμβεί μέχρι στιγμής στη ζωή μου .
Μπήκε εντελώς αναπάντεχα στον κόσμο μου πριν από πολλά χρόνια και για να είμαι ειλικρινής πιστεύω ότι μου έκανε την τιμή να με διαλέξει.
Στάθηκε πραγματική Κυρία μέχρι το τέλος.
Πανέμορφη, λαίμαργη,αληθινά ευγενική, sexy και αξιοπρεπής όσο δεν πάει.. .(μία Κυρία δεν φοράει ποτέ φίμωτρο αγαπητέ κ.κτηνίατρε)
Soulmate , με όλη τη σημασία της λέξεως ! Είχαμε τα ίδια γούστα όχι μόνο στο φαγητό , αλλά και στους ανθρώπους . Το λιγότερο που θα μπορούσα να κάνω , είναι να της αφιερώσω ένα post, με το πρώτο και το τελευταίο τραγούδι που ακούσαμε παρέα .(γιατί το σκυλί άκουγε πολύ...μα πάρα πολύ μουσική και λάτρευε Depeche Mode)
Mωρό μου , δεν υπάρχει περίπτωση να σε ξεχάσω ποτέ ! Woof-woof ! Έυχομαι καλό καλοκαίρι σε όλους και τα ξαναλέμε πάλι από Σεμπτέμβρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: