Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2008

Armed ....CYMBALS και SYLVAN !


To playlist του DEPECHER για την εβδομάδα που φεύγει , ήταν όπως πάντα μπερδεμένο , άτακτο αλλά και λίγο περισσότερο ethnic απ'ότι συνήθως.....
Το λέω αυτό γιατί με συνεπήραν τα "κύμβαλα" των YEASAYER και το "2080" είναι πλέον πολύ αγάπημένο μου.....
Επίσης μου άρεσε πολύ το μελό "We don't belong" της Sylvan , [Βρετανίδα τραγουδίστρια -μοντέλο στα mid 60's]που ως ξανθιά χωρίς ιδιαίτερο ταλέντο , κατάφερε χωρίς να γίνει κυρία-Προέδρου , και δίχως να φορέσει αυτήν την ενοχλητική μάσκα του δήθεν έντεχνου ,παίρνοντας παραμάσχαλα μια κλασσική κιθάρα , να πει μερικά συμπαθητικά τραγουδάκια όπως τελοσπάντων μπορούσε .....και μέχρι εκεί....
Κατέληξα επίσης στο συμπέρασμα πως μετά το κλασσικό "This years model" , o δεύτερος καλύτερος δίσκος του Costello είναι το "Armed Forces" .....Aυτό !
Ούτε το "Μy aim is true" ούτε το "Get happy" ούτε καν το κάποτε αγαπημένο μου "Imperial Bedroom" .....μπορούν να συγκριθούν .....μ'αυτή τη δισκάρα....
Χάρηκα πολύ σήμερα το πρωί , ακούγοντας στο τρίτο πρόγραμμα τον "Λέφτι" , να κάνει αφιέρωμα στις Andrew Sisters.....Δεν υπάρχουν πολλοί σαν κι αυτόν....
Πιο κάτω η πανέμορφη Sylvan....

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έλα ρε Σταύρο! Τι γίνεται ρε; Φοβερός ο Elvis Costello, και η διασκευή του στο "getting mighty crowded" της Betty Everett τα σπάει! Έμαθα τα νέα σου απο Μιχάλη & Σταυρόπουλο, πρέπει να ξαναγίνει reunion πιστεύω.. Έχω μαζέψει απίστευτο υλικό τα τελευταία χρόνια, βέβαια σε mp3 μορφή που σνομπάρεις! 6979599734

Ανώνυμος είπε...

και αν μπαίνεις στο last.fm, είμαι ο yannis30

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡ είπε...

Ρε Σιδερη,
ξεχασες να δωσεις σταθερο και διευθυνση κατοικιας να σου στειλω καμια πιτσα.Αλλα εχω μαθει οτι εισαι ο δολοφονος του ευρω οποτε αστο

Depecher είπε...

Γεια σου ρε Γιάννη !!!Χαθήκαμε ρε γαμώτο !!! Θα σε πάρω τηλ. να κανονίσουμε να βρεθούμε για "μουσικό συμβούλιο" με μπόλικο ουίσκι ...
Το "Getting mighty crowded" από την Shoop-Shoop Betty το έχω ακούσει...αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν έχω προσέξει την διασκευή του Costello...I'll check it out !!
Επειδή ξέρω την αρρώστια σου με τα soul , σου προτείνω ν'ακούσεις το "Love addict" από Honey & the Bees !! Θα πάθεις "εγκεφαλικό επεισόδιο" !!!Εδώ και 6 μήνες είναι ένα απ΄τα αγαπημένα μου...Έχω κάνει και post για το συγκεκριμένο άσμα....
Keep in touch !!