Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

Μπετόβεν...[η μουσική που μ'άρέσει]


Ένα απ'τα πιο "δύσκολα" κομάτια που έχω ακούσει στη ζωή μου , είναι το Κοντσέρτο Νο2 για πιάνο , του Rachmaninoff...
Ένας απ'τους πιο "δύσκολους" δίσκους που έχω ακούσει ποτέ , είναι το "Bitches Brew" του Miles Davis....
Το "Harmacy" των Sebadoh , είναι ένα απ'τα πιο άχρηστα πράγματα που έχω αγοράσει ποτέ στην ζωή μου , [... το 1996] και κάθε φορά που τυχαίνει να πέσει το μάτι μου πάνω του , γαμωσταυρίζω κι εκνευρίζομαι σαν να συνέβη χτες....Ανεξήγητα πράγματα , γιατί έχουν περάσει τόσα χρόνια από τότε , και κανονικά θα έπρεπε να έχει παρέλθει η τσαντίλα .....Δεν συμβαίνει όμως κάτι τέτοιο ...Το "κρατάω" όπως και πολλά άλλα "ασήμαντα" πράγματα , ξεχνώντας πολύ πιο σημαντικά .... Έτσι είναι ...Καθένας με την τρέλα του....Έτσι λειτουργώ και με τους ανθρώπους .....Εκεί που "με παίρνει" φυσικά .....
Τις τελευταίες μέρες για παράδειγμα , δεν μου βγάζεις απ'το μυαλό ότι το "Aerial" της Kate Bush απ'το ομώνυμο album , έχει "δανειστεί" αρκετά απ'το "Beethoven [i love to listen to] "που υπάρχει στο "Savage" των Eurythmics του '87 ....
Παραλογίζομαι τώρα ή όχι ???? Πάντως , αν προσέξει κανείς εκεί γύρω στο τέταρτο λεπτό του τραγουδιού , τα σαρδόνια χαχανητά της Annie Lennox , και τα αντίστοιχα της Kate Bush στο "Aerial" , θα καταλάβει τί εννοώ....
Καλό Σ.Κ σε όλους....
Την Τετάρτη 25 Ιουνίου , το post , θα είναι εξ'ολοκλήρου αφιερωμένο στον Dearest Friend "PRODUCER"[όπως του είχα υποσχεθεί] που σε δεκαπέντε μέρες από τώρα ....θα ντυθεί "Γκρουμ".....

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

qΑν μου επιτρεπεις θα σου συνιστουσα και τα ελεγειακα τριο του Ραχμανινωφ καθως επισης και το αλμπουμ με την KAMERMUSIK του BEETHOVEN.Αν τυχον δεν τα εχεις ακουσει,ακουσε τα ειναι αριστουργηματα!!

Depecher είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Depecher είπε...

@ανώνυμος:Αν και θα προτιμούσα να έχεις ένα nickname , δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι , ξέροντας ότι κάπου εκεί έξω , υπάρχουν κάτι τύποι σαν και σένα ...THANKS ...θα τ'ακούσω αυτά που προτείνεις ....
Εγώ απ'την πλευρά μου , σου αφιερώνω με κλειστά μάτια το "Lethal Enforcer" από τους WE ARE SCIENTISTS...Είναι το τραγούδι της εβδομάδας που τελειώνει...για τον Depecher και σίγουρα ένα απ'τα καλύτερα της χρονιάς so far...

Stratos Bacalis είπε...

Καλά μόνο εσύ θα μπορούσες να φτάσεις από το Aerial στο Beethoven!!!

Depecher είπε...

Sandman , μ'αρέσεις , γιατί αλλάζεις και τις φωτό σου !!!!Ανανεωμένο σε βρίσκω....μπράβο !!