Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2008

i don't know why i'm feeling lost....



Σήμερα είναι μια πραγματικά "άσχημη" μέρα ...Νιώθω αποδιοργανωμένος ,κυριολεκτικά χαμένος,"γυμνός", εντελώς "ξεκούρδιστος" , ανίκανος να σκεφτώ , να μιλήσω , να περπατήσω , ακόμα και να κουνήσω τα δάχτυλά μου πάνω στο πληκτρολόγιο...Δεν ξέρω τί πραγματικά συμβαίνει και λέω άλλα απ'αυτά που στην πραγματικότητα θα "έπρεπε" να πω ....Και η πλάκα είναι ότι το αντιλαμβάνομαι κιόλας , λίγα μόλις δευτερόλεπτα αφού έχω ξεστομίσει την μαλακία ....αλλά είμαι εντελώς αδύναμος στο να κάνω κάτι γι'αυτό...
Σήμερα πιστεύω πραγματικά ότι οι άνθρωποι γύρω μου , μου κάνουν μεγάλη χάρη που ανέχονται έστω, να περπατάω μαζί τους στο ίδιο πεζοδρόμιο....
Από το πρωί προσπαθώ να θυμηθώ πού έχω αφήσει παρατημένα τα γυαλιά ηλίου , αλλά η "πρόσφατη" μνήμη μου , κάθε άλλο παρά συνεργάσιμη μοιάζει .....
Το dvd player τα'φτυσε , και θα πρέπει να το αντικαταστήσω...
Άυριο έχω και το μνημόσυνο της γιαγιάς....
Φρικάρω στην ιδέα ότι ο καφές που πίνω αυτή τη στιγμή , είναι κερασμένος από κάποια που ήθελε κατά κάποιο τρόπο να μου ανταποδώσει το γεγονός, ότι πριν από μια εβδομάδα της είχα συστήσει μια καλή ενδοκρινολόγο για να της ρυθμίσει με Τ4 τον κατεστραμένο της θυροειδή ! !
Πάω μια βόλτα να χαζέψω κάνα cd μπας και "στρώσω" λιγάκι , γιατί με λυπάμαι....

Δεν υπάρχουν σχόλια: